Safetica DLP – wiele możliwości ochrony firmy
Jeden produkt Safetica dostępny jest w dwóch planach oferujących różny zakres ochrony. Porównaj obie wersje i wybierz najlepszą dla siebie!
Safetica DLP to zaawansowane rozwiązanie do ochrony danych. Oferuje wiele funkcjonalności, zapewniając kompleksowe bezpieczeństwo informacji.
Ochrona danych w dzisiejszym, cyfrowym świecie, to priorytet każdej organizacji. Naruszenia bezpieczeństwa mogą prowadzić nie tylko do zakłóceń w działalności firmy, ale także do ogromnych strat finansowych i utraty reputacji.
Co ciekawe, z błędami pracowników, których rezultatem jest utrata danych, ma do czynienia aż 80 proc. firm. Safetica to rozwiązanie uznawane za najłatwiejsze w użyciu. Może ochronić Ciebie i Twoją firmę przed ryzykiem utraty zarówno własności intelektualnej, jak i danych osobowych czy innych wrażliwych informacji.
Safetica to kompleksowe rozwiązanie zabezpieczające. Oferuje pełną ochronę danych krytycznych i kontrolę dostępu. Analizuje punkty podatne na ryzyko utraty bądź kradzieży danych. Chroni pliki przed niepowołanym dostępem, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz organizacji. Ponadto ostrzega kadrę zarządzającą o możliwości wycieku kluczowych danych dla firmy oraz pomaga w spełnieniu wymogów prawnych dotyczących ochrony informacji.
Safetica DLP – Data Loss Prevention to przede wszystkim ochrona danych krytycznych w Twojej firmie, a także monitoring dostępu.
Zapobiega niewłaściwemu wykorzystaniu danych przez pracowników, a także zabezpiecza przed kradzieżą poufnych danych. Dodatkowo pozwala na klasyfikację i kontrolę przepływu poufnych danych, z uwzględnieniem każdego kanału i każdego typu operacji.
Dzięki rozwiązaniu do ochrony danych Safetica będziesz mógł dostosować się do wymogów prawnych. Poznasz także sposób, w jaki pracownicy pracują i jak wykorzystują sprzęt i oprogramowanie. Ochronisz użytkowników przed konsekwencjami wysyłki danych do niewłaściwego adresata, a tym samym zapobiegniesz wyciekom kluczowych informacji. Natomiast dzięki szyfrowaniu całych dysków lub wybranych plików, będziesz miał gwarancję ochrony na wypadek utraty urządzeń końcowych, czy to w skutek zagubienia, czy kradzieży.
Jeden produkt Safetica dostępny jest w dwóch planach oferujących różny zakres ochrony. Porównaj obie wersje i wybierz najlepszą dla siebie!
Funkcjonalność | Essentials | Pro |
---|---|---|
Klasyfikacja danych | ![]() | ![]() |
Ujednolicona klasyfikacja Safetica | ![]() | ![]() |
Wykrywanie danych w stanie spoczynku | ![]() | ![]() |
Gotowe szablony klasyfikacji danych | ![]() | ![]() |
Integracja z zewnętrznymi klasyfikatorami | ![]() | ![]() |
OCR — wykrywanie wrażliwych danych w plikach graficznych | ![]() | ![]() |
Zapobieganie utracie danych | ![]() | ![]() |
Widoczność przepływu danych | ![]() | ![]() |
Wykrywanie incydentów związanych z danymi | ![]() | ![]() |
Wykrywanie incydentów związanych z pocztą e-mail | ![]() | ![]() |
Wykrywanie incydentów związanych z urządzeniami zewnętrznymi | ![]() | ![]() |
Zarządzanie destynacjami danych firmy | ![]() | ![]() |
Ograniczanie i łagodzenie skutków incydentów związanych z bezpieczeństwem danych | ![]() | ![]() |
Ograniczanie i łagodzenie skutków incydentów związanych z bezpieczeństwem poczty e-mail | ![]() | ![]() |
Kopia w tle dla incydentów bezpieczeństwa | ![]() | ![]() |
Inspekcja SSL w celu uzyskania rozszerzonej obsługi DLP | ![]() | ![]() |
Zarządzanie szyfrowaniem BitLocker dla dysków twardych i wymiennych | ![]() | ![]() |
Zarządzanie ryzykiem wewnętrznym | ![]() | ![]() |
Wgląd w aktywność użytkowników w poczcie e-mail, aplikacjach, witrynach internetowych i urządzeniach zewnętrznych | ![]() | ![]() |
Analiza ryzyka i zachowań użytkowników | ![]() | ![]() |
Analiza ruchu e-mail | ![]() | ![]() |
Zarządzanie aktywnością aplikacji | ![]() | ![]() |
Zarządzanie aktywnością w witrynach internetowych | ![]() | ![]() |
Zarządzanie urządzeniami zewnętrznymi | ![]() | ![]() |
Ochrona danych w chmurze | ![]() | ![]() |
Zasady poczty e-mail dla platformy Microsoft 365 (Exchange Online) | ![]() | ![]() |
Audyt operacji na danych dla platofrmy M365 | ![]() | ![]() |
Wykrywanie incydentów związanych z bezpieczeństwem danych na platformie Microsoft 365 | ![]() | ![]() |
Ograniczanie i łagodzenie skutków incydentów związanych z bezpieczeństwem danych na platformie Microsoft 365 | ![]() | ![]() |
Mobilna obsługa usług OneDrive, Outlook, SharePoint i Teams | ![]() | ![]() |
Raportowanie | ![]() | ![]() |
Alerty o zdarzeniach w czasie rzeczywistym | ![]() | ![]() |
Zaplanowane raporty | ![]() | ![]() |
Raport z oceny bezpieczeństwa | ![]() | ![]() |
Integracje | ![]() | ![]() |
Integracja z usługą Active Directory | ![]() | ![]() |
Integracja z SIEM | ![]() | ![]() |
Integracja analityki danych (PowerBI, Tableau itp.) | ![]() | ![]() |
Wykorzystaj rozwiązanie Safetica do wykrywania i zapobiegania utracie danych. Zapewnij prywatność i zgodność z przepisami (od ogólnej ochrony danych, po specyficzne przepisy dla poszczególnych branż).
Safetica gwarantuje zgodność z: RODO, PCI-DSS, HIPAA, ISO/IEC 27001, TISAX, DORA, NIS2.
Dodatkowo pomaga w spełnieniu innych regulacji prawnych. W tym: SOC 2 / SOC 3, NIST CSF, NIST 800-171, NIST 800-53, FedRamp, CMMC, CCPA, Quebecu 25. Ponadto: Ustawa o ochronie danych osobowych stanu Connecticut (CTPDA), a także Australijskie zasady ochrony prywatności (APP).
Korzystanie z konsoli Safetica ONE jest intuicyjne. Umożliwia administratorom przejęcie kontroli nad bezpieczeństwem danych bez konieczności przechodzenia intensywnych szkoleń.
Instalacja on-prem dla maksymalnej kontroli i bezpieczeństwa lub konsola w chmurze, umożliwiająca większą elastyczność i skalowalność.
Gotowe do użycia polityki pozwalają na szybkie wdrożenie, a także automatyczne i niemal natychmiastowe użycie.
z zainstalowanym klientem Safetica
Dane klientów automatycznie przesyłane są do serwera zdalnej administracji. Urządzenia mobilne oraz laptopy synchronizowane są przy pierwszym podłączeniu do sieci.
Podgląd wraz z wizualizacją wszystkich danych gromadzonych przez aplikacje klienckie.
Narzędzie analityczne. Oferuje podgląd danych z aplikacji klientów w dowolnej przeglądarce, a także na urządzeniach mobilnych.
Skontaktuj się
z naszym
działem handlowym!
Nasz zespół specjalistów jest gotowy, aby odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania i przedstawić spersonalizowaną ofertę dopasowaną do potrzeb Twojej firmy.
Gwarantujemy szybki
i bezpośredni kontakt.
Sprawdź, co jeszcze możemy Ci zaoferować: