Safetica DLP – wiele możliwości ochrony firmy
Jeden produkt Safetica dostępny jest w dwóch planach oferujących różny zakres ochrony. Porównaj obie wersje i wybierz najlepszą dla siebie!
Safetica DLP to zaawansowane rozwiązanie do ochrony danych. Oferuje wiele funkcjonalności, zapewniając kompleksowe bezpieczeństwo informacji.
Ochrona danych w dzisiejszym, cyfrowym świecie, to priorytet każdej organizacji. Naruszenia bezpieczeństwa mogą prowadzić nie tylko do zakłóceń w działalności firmy, ale także do ogromnych strat finansowych i utraty reputacji.
Co ciekawe, z błędami pracowników, których rezultatem jest utrata danych, ma do czynienia aż 80 proc. firm. Safetica to rozwiązanie uznawane za najłatwiejsze w użyciu. Może ochronić Ciebie i Twoją firmę przed ryzykiem utraty zarówno własności intelektualnej, jak i danych osobowych czy innych wrażliwych informacji.
Safetica to kompleksowe rozwiązanie zabezpieczające. Oferuje pełną ochronę danych krytycznych i kontrolę dostępu. Analizuje punkty podatne na ryzyko utraty bądź kradzieży danych. Chroni pliki przed niepowołanym dostępem, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz organizacji. Ponadto ostrzega kadrę zarządzającą o możliwości wycieku kluczowych danych dla firmy oraz pomaga w spełnieniu wymogów prawnych dotyczących ochrony informacji.

Safetica DLP – Data Loss Prevention to przede wszystkim ochrona danych krytycznych w Twojej firmie, a także monitoring dostępu.
Zapobiega niewłaściwemu wykorzystaniu danych przez pracowników, a także zabezpiecza przed kradzieżą poufnych danych. Dodatkowo pozwala na klasyfikację i kontrolę przepływu poufnych danych, z uwzględnieniem każdego kanału i każdego typu operacji.
Dzięki rozwiązaniu do ochrony danych Safetica będziesz mógł dostosować się do wymogów prawnych. Poznasz także sposób, w jaki pracownicy pracują i jak wykorzystują sprzęt i oprogramowanie. Ochronisz użytkowników przed konsekwencjami wysyłki danych do niewłaściwego adresata, a tym samym zapobiegniesz wyciekom kluczowych informacji. Natomiast dzięki szyfrowaniu całych dysków lub wybranych plików, będziesz miał gwarancję ochrony na wypadek utraty urządzeń końcowych, czy to w skutek zagubienia, czy kradzieży.
Jeden produkt Safetica dostępny jest w dwóch planach oferujących różny zakres ochrony. Porównaj obie wersje i wybierz najlepszą dla siebie!
| Funkcjonalność | Essentials | Pro |
|---|---|---|
| Klasyfikacja danych | ||
| Ujednolicona klasyfikacja Safetica | ||
| Wykrywanie danych w stanie spoczynku | ||
| Gotowe szablony klasyfikacji danych | ||
| Integracja z zewnętrznymi klasyfikatorami | ||
| OCR — wykrywanie wrażliwych danych w plikach graficznych | ||
| Zapobieganie utracie danych | ||
| Widoczność przepływu danych | ||
| Wykrywanie incydentów związanych z danymi | ||
| Wykrywanie incydentów związanych z pocztą e-mail | ||
| Wykrywanie incydentów związanych z urządzeniami zewnętrznymi | ||
| Zarządzanie destynacjami danych firmy | ||
| Ograniczanie i łagodzenie skutków incydentów związanych z bezpieczeństwem danych | ||
| Ograniczanie i łagodzenie skutków incydentów związanych z bezpieczeństwem poczty e-mail | ||
| Kopia w tle dla incydentów bezpieczeństwa | ||
| Inspekcja SSL w celu uzyskania rozszerzonej obsługi DLP | ||
| Zarządzanie szyfrowaniem BitLocker dla dysków twardych i wymiennych | ||
| Zarządzanie ryzykiem wewnętrznym | ||
| Wgląd w aktywność użytkowników w poczcie e-mail, aplikacjach, witrynach internetowych i urządzeniach zewnętrznych | ||
| Analiza ryzyka i zachowań użytkowników | ||
| Analiza ruchu e-mail | ||
| Zarządzanie aktywnością aplikacji | ||
| Zarządzanie aktywnością w witrynach internetowych | ||
| Zarządzanie urządzeniami zewnętrznymi | ||
| Ochrona danych w chmurze | ||
| Zasady poczty e-mail dla platformy Microsoft 365 (Exchange Online) | ||
| Audyt operacji na danych dla platofrmy M365 | ||
| Wykrywanie incydentów związanych z bezpieczeństwem danych na platformie Microsoft 365 | ||
| Ograniczanie i łagodzenie skutków incydentów związanych z bezpieczeństwem danych na platformie Microsoft 365 | ||
| Mobilna obsługa usług OneDrive, Outlook, SharePoint i Teams | ||
| Raportowanie | ||
| Alerty o zdarzeniach w czasie rzeczywistym | ||
| Zaplanowane raporty | ||
| Raport z oceny bezpieczeństwa | ||
| Integracje | ![]() | |
| Integracja z usługą Active Directory | ||
| Integracja z SIEM | ||
| Integracja analityki danych (PowerBI, Tableau itp.) |
Częściowo dostępne
Dostępne
NiedostępneWdrożenie rozwiązania Safetica DLP to nie tylko inwestycja w technologię, ale przede wszystkim w bezpieczeństwo, ciągłość działania i zaufanie klientów. System pozwala ograniczyć ryzyko kosztownych incydentów, skraca czas reakcji na potencjalne zagrożenia i zwiększa przejrzystość działań w firmie. Dzięki szczegółowym raportom i analizom, działy IT oraz kadra zarządzająca mogą podejmować trafne decyzje dotyczące polityki bezpieczeństwa, a cała organizacja działa zgodnie z najlepszymi praktykami w zakresie ochrony danych.
Wykorzystaj rozwiązanie Safetica do wykrywania i zapobiegania utracie danych. Zapewnij prywatność i zgodność z przepisami (od ogólnej ochrony danych, po specyficzne przepisy dla poszczególnych branż).
Safetica gwarantuje zgodność z: RODO, PCI-DSS, HIPAA, ISO/IEC 27001, TISAX, DORA, NIS2.
Dodatkowo pomaga w spełnieniu innych regulacji prawnych. W tym: SOC 2 / SOC 3, NIST CSF, NIST 800-171, NIST 800-53, FedRamp, CMMC, CCPA, Quebecu 25. Ponadto: Ustawa o ochronie danych osobowych stanu Connecticut (CTPDA), a także Australijskie zasady ochrony prywatności (APP).
Korzystanie z konsoli Safetica ONE jest intuicyjne. Umożliwia administratorom przejęcie kontroli nad bezpieczeństwem danych bez konieczności przechodzenia intensywnych szkoleń.
Instalacja on-prem dla maksymalnej kontroli i bezpieczeństwa lub konsola w chmurze, umożliwiająca większą elastyczność i skalowalność.
Gotowe do użycia polityki pozwalają na szybkie wdrożenie, a także automatyczne i niemal natychmiastowe użycie.

z zainstalowanym klientem Safetica
Dane klientów automatycznie przesyłane są do serwera zdalnej administracji. Urządzenia mobilne oraz laptopy synchronizowane są przy pierwszym podłączeniu do sieci.
Podgląd wraz z wizualizacją wszystkich danych gromadzonych przez aplikacje klienckie.
Narzędzie analityczne. Oferuje podgląd danych z aplikacji klientów w dowolnej przeglądarce, a także na urządzeniach mobilnych.


Skontaktuj się
z naszym
działem handlowym!
Nasz zespół specjalistów jest gotowy, aby odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania i przedstawić spersonalizowaną ofertę dopasowaną do potrzeb Twojej firmy.
Gwarantujemy szybki
i bezpośredni kontakt.
Sprawdź, co jeszcze możemy Ci zaoferować: