15531 Urve smart office nomacom

URVE Smart Office

URVE Smart Office to jeden, kompleksowy system służący do rezerwacji zasobów biurowych, w tym: sal konferencyjnych (URVE Room), biurek (URVE Desk), miejsc parkingowych (URVE Park) czy szafek (URVE Locker).

URVE Smart Office zapewnia efektywne i bezpieczne wykorzystanie zasobów biurowych. Pozwala pracownikom samodzielnie dokonywać rezerwacji, a także zarządzać nimi. Dzięki temu nie tyko wpływa na optymalne zarządzanie biurem, ale również wspiera zyskującą na popularności pracę hybrydową, ponieważ pozwala na zautomatyzowanie powtarzalnych procesów, zmniejsza koszty operacyjne biura oraz odciąża administrację.

URVE Smart Office – 4 moduły

URVE Room

Moduł, który służy do rezerwacji sal konferencyjnych. W zależności od zasobów firmowych umożliwia wybranie najodpowiedniejszej sali (np. ze względu na wielkość), a także przesłanie zaproszeń do uczestników. Dodatkowo, z URVE Room możesz zamówić do sali catering bądź dodatkowe wyposażenie. Ewentualnie – w przypadku jakichkolwiek problemów technicznych ze sprzętem – natychmiast zgłosić awarię.

Urve Smart Office - Urve room
urve smart office - urve room

URVE Desk

Moduł URVE Desk to innowacyjne i bardzo efektywne rozwiązanie służące do rezerwacji biurek. Jego popularność wzrosła dynamicznie w ostatnim okresie, kiedy to model pracy hybrydowej w niektórych przedsiębiorstwach stał się normą. Wygodny widok mapy biura w URVE Desk umożliwia sprawdzenie dostępności biurek, a także rezerwację miejsca, które pracownikowi najbardziej odpowiada. Zaledwie kilka kliknięć potrzeba, by zaplanować z wyprzedzeniem wizytę w biurze. Aplikacja pokazuje również godziny zajętości konkretnych biurek.

Urve Smart office - urve desk
urve smart office - urve desk

URVE Park

Ograniczona przestrzeń parkingowa w firmie to już przeszłość. URVE Park umożliwia pracownikom wcześniejszą rezerwację miejsc parkingowych, co nie tylko pozwala oszczędzać czas, ale również optymalizuje ograniczoną przestrzeń parkingową. Podobnie jak w przypadku URVE Desk, pracownik ma do dyspozycji wygodny widok mapy z planem wszystkich miejsc parkingowych. Może dowolnie wybierać spośród dostępnych miejsc to, które mu najbardziej odpowiada.

Urve Smart Office - Urve Park
Urve Smart office - urve park

URVE Locker

W firmach i zakładach pracy, które wyposażone są w szafki pracownicze, za optymalizację wykorzystania dostępnego miejsca odpowiada moduł URVE Locker. To kompleksowe rozwiązanie łączy aplikację dla pracownika z urządzeniem sterującym szafkami. Pozwala nie tylko na bezpieczne przechowywanie rzeczy osobistych, ale również może spełniać funkcję paczkomatu (obsługa paczek dostarczanych przez kurierów). Moduł posiada funkcję powiadomień „push” oraz możliwość wyszukiwania szafek według lokalizacji i gabarytu. Natomiast obsługa zarezerwowanych szafek odbywa się przy pomocy aplikacji, kodu QR lub karty RFID.

Urve Smart Office - urve locker
Urve smart office - urve locker
Urve smart office - urve locker

Ważna informacja: W przypadku, gdy Twoja organizacja potrzebuje niestandardowego modułu bądź możliwości zarządzania rezerwacjami innych zasobów wykorzystywanych przez pracowników, URVE Smart Office pozwoli Ci stworzyć taki niestandardowy moduł, dedykowany pracownikom Twojej firmy.

URVE smart office

URVE Smart Office rozwiązuje problemy w organizacji związane z:

  • Brakiem ustandaryzowanych procesów rezerwacji zasobów biurowych
  • Brakiem szczegółowych informacji o dostępności i zajętości sal konferencyjnych
  • Nieodwoływaniem spotkań, które się nie odbyły
  • Skomplikowanymi procedurami – nierzadko wymagającymi zaangażowania wielu osób – towarzyszącymi zarządzaniu zasobami w firmie
  • Brakiem rzetelnych danych statystycznych, które umożliwiają dokonanie optymalizacji procesów

Funkcjonalność systemu

  • Rezerwowanie, odwoływanie i zarządzanie rezerwacjami bezpośrednio przez pracowników
  • Widoki map, które przedstawiają zajęte/wolne zasoby
  • Wyszukiwarka zasobów uwzględniająca różne atrybuty
  • Powiadomienia e-mail i push na telefonie
  • Automatyczne rezerwacje
  • Rezerwacje cykliczne
  • Otwieranie szafki bezpośrednio z aplikacji (URVE Locker)
  • Statystyki dotyczące wykorzystania sal, biurek, szafek i miejsc parkingowych
  • Konfiguracja systemu do potrzeb konkretnej organizacji
  • Moduł do zrządzania dla managerów.

Do obsługi systemu pracownicy otrzymują pięć niezależnych, zintegrowanych ze sobą interfejsów

Urve Smart Office

Plugin Microsoft Outlook (rezerwacja przy użyciu najpopularniejszej aplikacji pocztowej)

Microsoft Teams (rezerwacja zasobów z aplikacji używanej do komunikacji)

Aplikacja mobilna (Android, iOS)

Aplikacja webowa (rezerwacja z poziomu przeglądarki)

Panele dotykowe (interaktywne panele rozmieszone w biurze do rezerwacji ad-hoc)

System współpracuje z popularnymi systemami, aplikacjami i kalendarzami używanymi przez pracowników, w tym z rozwiązaniami firmy Microsoft (Office 365, Exchange, Active Directory, a także Azure Active Directory). Zapewnia bezpieczeństwo i prywatność danych organizacji, ale posiada również możliwość dodatkowego wykorzystania urządzeń do weryfikacji obecności i zapewnienia bezpieczeństwa (sensory biurkowe, systemy kontroli dostępu, kamery parkingowe).

Urve Smart Office

Dodatkowe funkcjonalności systemu URVE Smart Office

URVE Digital Signage

Moduł do konfiguracji, zarządzania i wyświetlania multimediów na ekranach rozmieszczonych w różnych częściach budynku.

Urve-digital-signage

Ekrany dotykowe i infokioski

Dodatkowy element obsługi systemu URVE Smart Office.

urve info kioski eveo

Panele dotykowe LOBO

10” panele dotykowe, które stanowią doskonałe uzupełnienie modułu URVE Room. Umieszczone przy salach konferencyjnych, informują o ich zajętości i dostępności.

LOBO smart office urve
LOBO smart office urve
LOBO smart office urve
LOBO smart office urve

Fot. EVEO

Chcesz dowiedzieć się więcej? Napisz do nas w celu uzyskania szczegółowych informacji.