12316 nomacom webex cisco

Cisco WebEx – nowy wymiar komunikacji

Cisco WebEx pozwala dzielić się plikami oraz multimediami w czasie rzeczywistym z każdym, bez względu na to gdzie się znajduje. Dzięki Cisco WebEx spotkania online, seminaria czy szkolenia są prostsze niż kiedykolwiek wcześniej.

Udostępnij swoim zespołom narzędzia, które umożliwią im najefektywniejszą pracę. Bez względu na to czy znajdują się przy biurku czy też korzystają z urządzeń mobilnych poza siedzibą firmy. Rozwiązania z serii Cisco WebEx sprawiają, że współpraca w zespołach przebiega sprawniej. Spotkania pozwalają poczuć się tak, jakby wszyscy siedzieli przy jednym stole.

Więcej niż spotkania

Otwarta platforma – możliwość dostosowania i integracji funkcji według własnych potrzeb

Pełen pakiet narzędzi – rozmowy telefoniczne, spotkania i współpraca zespołowa przenoszą komunikację na zupełnie nowy poziom

Zabezpieczenia klasy korporacyjnej – bezpieczeństwo pracy zapewnia kompleksowe szyfrowanie i ochrona danych

Wielokrotnie nagradzane rozwiązanie – platforma Cisco WebEx gwarantuje bezproblemowe działanie zarówno podczas spotkań, jak i w trakcie udostępniania materiałów.

Cisco WebEx – współczesne narzędzie pracy jest wszędzie

Dzisiejsza rzeczywistość to praca wykraczająca poza cztery ściany biura. Z roku na rok wzrasta liczba pracowników mobilnych – pracujących z domu, z hotelu, czy też z innej lokalizacji/oddziału firmy. Co więcej, dla wielu pracowników łączenie się cyfrowo z miejscem pracy nie stanowi okazjonalnego przypadku, ale jest standardem. Dlatego efektywna współpraca bez granic, z doskonałą łącznością, z dowolnego urządzenia, w wirtualnych przestrzeniach roboczych jest dziś ważniejsza niż kiedykolwiek wcześniej. A zawdzięczamy ją takim technologiom jak wideokonferencje, wiadomości w czasie rzeczywistym, a także możliwości udostępniania plików.

  • Wiadomości błyskawiczne

Z Cisco WebEx możesz przeprowadzać dyskusje w czasie rzeczywistym z dowolnego urządzenia. Dodatkowo możesz wysyłać prywatne wiadomości do jednej osoby lub nawiązywać rozmowy grupowe.

  • Połączenia głosowe

Połącz się z dowolnie wybraną osobą z dowolnego urządzenia i miejsca. Cisco WebEx obsługuje także połączenia głosowe i wideo w jakości HD wykonywane z telefonu stacjonarnego bądź komórkowego.

  • Udostępnianie plików

Bezpieczne udostępnianie plików i uzyskiwanie do nich dostępu z każdego urządzenia. Cały zespół może przeglądać pliki i natychmiast przesyłać swoje opinie za pośrednictwem wiadomości błyskawicznych.

  • Praca z tablicą

Cisco WebEx posiada również funkcję pracy z tablicą – dostępną dla wielu osób jednocześnie. Można na niej pisać/rysować. wykorzystując do tego mysz komputerową bądź za pośrednictwem ekranu dotykowego.

Intuicyjna współpraca z Cisco WebEx

Cisco WebEx umożliwia wykonywanie pracy na urządzeniach przenośnych dokładnie w taki sam sposób jak w biurze. Płynne udostępnianie treści, spójne środowisko współpracy oraz doskonała jakość. Z Cisco WebEx możesz notować na tablicach, udostępniać pliki i multimedia, przeprowadzać wideorozmowy, organizować spotkania, a także współdzielić ekrany. Dodatkowo – dzięki wbudowanym funkcjom integracji – do rozwiązania WebEx bez trudu można przenieść istniejące kalendarze, harmonogramy oraz systemy telefoniczne. Natomiast za zabezpieczenie danych odpowiada natomiast zaawansowana architektura, która zapewnia szyfrowanie danych, pomagając zachować ich prywatność.

Produkty Cisco WebEx

Cisco WebEx Meeting Center

Cisco WebEx Meeting Center to rozwiązanie umożliwiające przeprowadzanie spotkań i konferencji przy użyciu dowolnego urządzenia mobilnego, własnego systemu wideo bądź przeglądarki internetowej. Jego największą zaletą jest gwarancja zwiększenia produktywności i wydajności oraz poprawa jakości współpracy.

Dzięki Cisco WebEx Meeting Center spotkania mogą odbywać się z biura, hotelu, oddziału zamiejscowego firmy – bez względu na lokalizację. Wszyscy uczestnicy mają taki sam dostęp do informacji w czasie rzeczywistym, co korzystnie wpływa na łatwość i szybkość podejmowania decyzji.

Cisco WebEx Meeting Center to również sposób na organizację atrakcyjnych spotkań dla klientów, partnerów czy pracowników. Wideokonferencje zwiększają zaangażowanie, pozwalają wzmacniać relacje, a także budować zaufanie dokładnie tak samo, jak spotkania osobiste. Dodatkowymi atutami rozwiązania są skalowalność w miarę rozwoju organizacji oraz wysoki poziom bezpieczeństwa potwierdzony niezależnymi audytami.

Główne funkcjonalności Cisco WebEx Meeting Center
  • Wysoka skuteczność współpracy z klientami, pracownikami, partnerami – bez konieczności odbywania podróży służbowych
  • Proste udostępnianie różnego typu materiałów w ramach jednej rozmowy przyśpiesza proces podejmowania decyzji
  • Wzrost zaangażowania uczestników wideokonferencji, podobnie jak podczas spotkań twarzą w twarz
  • Łatwość nawiązywania połączeń – uczestnicy mogą używać dowolnego urządzenia mobilnego, własnego systemu wideo bądź przeglądarki internetowej
  • Możliwość dzielenia się pomysłami i informacji przez zespoły z całego świata
  • Nowoczesny interfejs użytkownika – przejrzysty i prosty w obsłudze
  • Możliwość udostępniania zawartości ekranu zdalnym uczestnikom spotkania z opcją przejmowania kontroli przez uczestników nad współdzieloną zawartością, udostępniania własnych materiałów oraz wprowadzania adnotacji
  • Znakomita jakość dźwięku nawet w sieciach o niskiej przepustowości
  • Technologia rozpoznawania aktywnego prelegenta – system automatycznie wyświetla jego bieżący obraz wideo, pozwalając uczestnikom skupić uwagę na osobie, która aktualnie zabiera głos
  • Możliwość bezpiecznego zapisu nagrań ze spotkań, które w przyszłości mogą posłużyć do celów szkoleniowych bądź demonstracyjnych.

Cisco WebEx Event Center

Cisco WebEx Event Center to doskonałe rozwiązanie służące wzbudzeniu zaangażowania uczestników różnego typu wydarzeń i webinariów odbywających się online w czasie rzeczywistym. Pozwala dotrzeć do szerokiego grona obiorców bez ponoszenia kosztów wyjazdów służbowych i związanych z wynajmem obiektów.

Cisco WebEx Event Center wspomaga działania marketingowe i sprzedażowe poprzez udostępnianie narzędzi do wyszukiwania potencjalnych klientów, nawiązywania z nimi kontaktów i podtrzymywania relacji. Szeroki zakres funkcji multimedialnych umożliwia prowadzącym przygotowywanie zapadających w pamięć przekazów, takich jak prezentacje, demonstracje produktów czy transmisje wideo, a czat, ankieta, sondaż oraz opcja wątków pytań i odpowiedzi daje prelegentom możliwość wchodzenia w interakcję z uczestnikami spotkania w czasie rzeczywistym.

Za kompleksowe zarządzanie kampaniami i wydarzeniami Cisco WebEx Event Center odpowiadają takie funkcjonalności jak: automatyczne zaproszenia, potwierdzenia i przypomnienia wysyłane pocztą elektroniczną, a dostosowywane do własnych potrzeb formularze ułatwiają rejestrację na wydarzenia oraz umożliwiają automatyczne wyszukiwanie i kategoryzowanie potencjalnych klientów.

Główne funkcjonalności Cisco WebEx Event Center
  • Prosta, skuteczna i bezpieczna komunikacja z dużym gronem odbiorców (także rozproszonym geograficznie)
  • Wysoka jakość materiałów wideo
  • Możliwość dodawania atrakcyjnych treści multimedialnych, ułatwiających przyciągnięcie uwagi uczestników
  • Łatwe zarządzanie wydarzeniami internetowymi (rejestracja, kontrola obecności, analiza po zakończeniu itp.)
  • Zautomatyzowane zarządzanie wiadomościami e-mail i personalizowane szablony
  • Możliwość generowania przychodów dzięki bogatym funkcjom e-commerce
  • Wyszukiwanie potencjalnych klientów wraz z możliwością ich kwalifikowania
  • Obsługa do 3000 uczestników wydarzenia (bez transmisji wideo, a z transmisją wideo – do 500 uczestników)
  • Możliwość udostępniania materiałów audio i wideo urządzeniom z systemem iOS oraz Android uatrakcyjnia wydarzenia oraz zwiększa ich dostępność
  • Technologia rozpoznawania aktywnego prelegenta
  • Wiele form wykorzystania nawiązanych kontaktów, w tym możliwość udostępnienia adresu URL do odwiedzenia po wydarzeniu (np. skierowanie na stronę www lub do miejsca z materiałami do pobrania), ankiety i uzupełniające wiadomości e-mail, eksport danych do systemów CRM i rozwiązań do automatyzacji działań marketingowych.

Cisco WebEx Training Center

Cisco WebEx Training Center to doskonale zabezpieczona, skalowalna usługa WebEx do przeprowadzania interaktywnych, multimedialnych szkoleń w dowolnym miejscu. Pozwala znacząco zwiększyć zasięg i skuteczność programów szkoleniowych zarówno dla pracowników, jak i partnerów bądź klientów. Dzięki dogodnemu dostępowi do szkoleń internetowych, które można realizować we własnym tempie, wzrasta wydajność pracowników, a w przypadku klientów – rośnie świadomość marki i znacznemu przyśpieszeniu podlega proces akceptacji nowych produktów.

O atrakcyjności, a zarazem skuteczności szkoleń przeprowadzanych przy użyciu Cisco WebEx Training Center decyduje połączenie w jednym rozwiązaniu nagrań wideo w wysokiej rozdzielczości, funkcja audio, a także możliwość udostępniania materiałów. Sesje grupowe nie tylko ułatwiają współpracę, ale także zachęcają uczestników do dyskusji za pośrednictwem czatu bądź wątków pytań i odpowiedzi. Dodatkowo zintegrowane narzędzia do testowania, oceny i sondowania pomagają mierzyć poziom umiejętności uczestników szkolenia.

Cisco WebEx Training Center to rozwiązanie typu SaaS (oprogramowanie jako usługa), oferowane w ramach systemu Cisco Collaboration Cloud. Odznacza się przede wszystkim łatwością wdrożenia, najwyższym poziomem zabezpieczeń klasy korporacyjnej, a jednocześnie pozwalające obniżyć łączny koszt użytkowania.

Główne funkcjonalności Cisco WebEx Training Center
  • Wzrost zasięgu oraz skuteczności szkoleń internetowych skierowanych do pracowników, partnerów, a także klientów
  • Atrakcyjne środowisko szkoleniowe (wysokiej jakości nagrania wideo, zintegrowane funkcje audio oraz możliwość udostępniania materiałów multimedialnych, dokumentów, prezentacji Microsoft PowerPoint, animacji w formacie Adobe Flash)
  • Sesje grupowe motywują uczestników szkoleń do zdobywania nowej wiedzy, a także podnoszenia swoich kompetencji
  • Możliwość weryfikacji skuteczności szkoleń przy użyciu testów, sondowania oraz raportów oceniających obecność, skupienie uwagi itp.
  • Wątki pytań i odpowiedzi oraz czat angażują uwagę uczestników, w tym pozwalają przypisywać pytania do współpracowników
  • Udostępnianie uczestnikom zdalnych komputerów do wykonywania ćwiczeń praktycznych podczas sesji szkoleniowych na żywo lub na żądanie
  • Tworzenie cyfrowej biblioteki zarejestrowanych sesji, która następnie może być udostępniana na żądanie
  • Możliwość przekształcenia programu szkoleń w centrum zysków.
  • Tagi: