Axence nVision wyznacza nowy standard na rynku oprogramowania do zarządzania IT. Pozwala zoptymalizować koszty oraz przewidywać i minimalizować drogie przestoje, a przy tym oferowany jest z wieczystą licencją, za którą płacisz tylko raz.
Axence nVision to ogromne możliwości dla każdej firmy – bez względu na wielkość jej infrastruktury sieciowej. Oprogramowanie nie wymaga wsparcia integratora przy wdrażaniu, a przy tym jest wydajne i skalowalne.
Dodatkowo, dzięki nowemu modelowi licencjonowania obejmującemu 10 darmowych Agentów nVision użytkownik może korzystać z pełni funkcjonalnej wersji złożonej z 10 stanowisk – bez ograniczeń czasowych i limitu monitorowanych urządzeń.
Axence nVision to kompletny zestaw narzędzi składający się z pięciu modułów oferujących olbrzymie możliwości.
5 modułów Axence nVision
NETWORK
Pełen monitoring infrastruktury IT – bez limitu urządzeń sieciowych.
LISTA FUNKCJI:
- skanowanie sieci, wykrywanie urządzeń, a także serwisów TCP/IP,
- interaktywne mapy sieci, mapy użytkownika, oddziałów, a także mapy inteligentne,
- jednoczesna praca wielu administratorów, zarządzanie uprawnieniami, a także dzienniki dostępu,
- serwisy TCP/IP: poprawność i czas odpowiedzi, statystyka ilości odebranych/utraconych pakietów (PING, SMB, HTTP, POP3, SNMP, IMAP, SQL itp.),
- liczniki WMI: obciążenie procesora, zajętość pamięci, zajętość dysków, transfer sieciowy itp.,
- działanie Windows: zmiana stanu usług (uruchomienie, zatrzymanie, restart), wpisy dziennika zdarzeń,
- liczniki SNMP v1/2/3 (np. transfer sieciowy, temperatura, wilgotność, napięcie zasilania, poziom tonera i inne),
- kompilator plików MIB,
- obsługa pułapek SNMP,
- routery i switche: mapowanie portów,
- obsługa komunikatów syslog,
- alarmy zdarzenie – akcja,
- powiadomienia (pulpitowe, e-mail, SMS), a także akcje korekcyjne (uruchomienie programu, restart komputera itp.),
- raporty (dla urządzenia, oddziału, wybranej mapy, a także całej sieci).
GŁÓWNE KORZYŚCI:
- zapobieganie kosztownym przestojom przez wykrywanie anomalii w działaniu urządzeń,
- monitorowanie wskaźników wilgotności, a także temperatury w serwerowni,
- aktualne dane o wydajności serwera, a także łącza internetowego,
- większa kontrola nad procesami systemowymi,
- dodatkowo lepsza wydajność procesów biznesowych dzięki kompletnej wiedzy o stanie działania najważniejszych serwisów.
INVENTORY
Szybki audyt sprzętu i oprogramowania.
LISTA FUNKCJI:
- lista aplikacji oraz aktualizacji Windows na pojedynczej stacji roboczej (rejestr, skan dysków),
- informacje o wpisach rejestrowych, plikach wykonywalnych, multimedialnych, archiwach .zip, a także metadanych plików na stacji roboczej,
- lista kluczy oprogramowania Microsoft,
- szczegółowe informacje o konfiguracji sprzętowej konkretnej stacji roboczej,
- informacje systemowe (komendy startowe, konta użytkowników, foldery udostępnione, informacje, a także SMART itp.),
- audyt inwentaryzacji sprzętu i oprogramowania,
- zdalna deinstalacja oprogramowania na stacjach roboczych,
- historia zmian sprzętu i oprogramowania,
- baza ewidencji majątku IT (definiowanie własnych typów środków, ich atrybutów, a także wartości, załączniki, import danych z pliku CSV),
- alarmy: instalacja oprogramowania, zmiana w zasobach sprzętowych,
- skaner inwentaryzacji offline,
- aplikacja dla systemu Android umożliwiająca spis z natury na bazie kodów kreskowych, QR,
- Agent dla systemu Android inwentaryzujący urządzenia mobilne (również poza siecią firmową),
- możliwość archiwizacji, a także porównywania audytów.
GŁÓWNE KORZYŚCI:
- kompleksowa kontrola nad rozbudowaną infrastrukturą IT,
- pełna lista zainstalowanego/używanego oprogramowania,
- optymalizacja kosztów dzięki wskazaniu zbędnych licencji (niewykorzystywane oprogramowanie),
- usprawnienie zarządzania stacjami roboczymi, a także planowania nowych zakupów,
- szybkie audyty z poziomu aplikacji mobilnej,
- pomoc dla księgowości – ewidencja środków trwałych.
USERS
Monitorowanie aktywności użytkowników.
LISTA FUNKCJI:
- blokowanie stron WWW,
- blokowanie uruchamianych aplikacji,
- monitorowanie wiadomości e-mail (nagłówki) – antyphishing,
- szczegółowy czas pracy (godzina rozpoczęcia, a także zakończenia aktywności oraz przerwy),
- użytkowane aplikacje (aktywnie i nieaktywnie),
- odwiedzane strony WWW (tytuły i adresy stron, , a także liczba i czas wizyt),
- audyty wydruków (drukarka, użytkownik, komputer), koszty wydruków,
- użycie łącza: generowany przez użytkowników ruch sieciowy,
- statyczny zdalny podgląd pulpitu użytkownika (bez dostępu),
- zrzuty ekranowe (historia pracy użytkownika ekran po ekranie).
GŁÓWNE KORZYŚCI:
- podniesienie poziomu bezpieczeństwa firmy dzięki możliwości blokowania niebezpiecznych domen www przed przypadkowym wejściem i pobraniem złośliwego oprogramowania,
- ochrona pracowników przed wiadomościami phishingowymi i atakami APT,
- optymalizacja czasu pracy – wiedza o czasie poświęconym na dane czynności pozwala usprawnić konkretne procesy biznesowe,
- minimalizacja zjawiska cyberslackingu i zwiększenie wydajności pracowników,
- redukcja kosztów wydruku.
HELPDESK
Interaktywna pomoc techniczna.
LISTA FUNKCJI:
- automatyzacje bazujące na założeniu: warunek » akcja,
- planowanie zastępstw w przydzielaniu zgłoszeń,
- rozbudowany system raportów,
- powiadomienia w czasie rzeczywistym,
- tworzenie zgłoszeń serwisowych, a także zarządzanie nimi (przypisywanie do administratorów),
- baza zgłoszeń,
- widok zgłoszenia odświeżany w czasie rzeczywistym,
- komentarze, zrzuty ekranowe, a także załączniki w zgłoszeniach,
- wewnętrzny komunikator (czat) z możliwością przesyłania plików i tworzenia rozmów grupowych,
- komunikaty wysyłane do użytkowników/ komputerów z możliwym obowiązkowym potwierdzeniem odczytu,
- zdalny dostęp do komputerów z możliwym pytaniem użytkownika o zgodę oraz z możliwością blokady myszy/klawiatury,
- zadania dystrybucji oraz uruchamiania plików (zdalna instalacja oprogramowania),
- procesowanie zgłoszeń z wiadomości e-mail,
- baza wiedzy z kategoryzacją artykułów i możliwością wstawiania grafik, a także filmów z YouTube,
- rozbudowana wyszukiwarka zgłoszeń oraz artykułów w bazie wiedzy,
- integracja bazy użytkowników z Active Directory,
- przejrzysty i intuicyjny interfejs webowy.
GŁÓWNE KORZYŚCI:
- redukcja kosztów pomocy technicznej i oszczędność czasu działu IT,
- ograniczenie liczby kosztownych przestojów i zwiększenie wydajności pracowników,
- edukacja kadry – poradniki jak poradzić sobie z najczęściej występującymi problemami,
- minimalizacja ryzyka cyberataku przez luki w oprogramowaniu – zdalna dystrybucja oprogramowania, w tym aktualizacji, na wiele stacji roboczych jednocześnie,
- skuteczna dystrybucja ważnych informacji – komunikaty rozsyłane do użytkowników z opcją obowiązkowego potwierdzenia przeczytania.
DATAGUARD
Ochrona przed wyciekiem danych.
LISTA FUNKCJI:
- informacje o urządzeniach podłączonych do danego komputera,
- lista wszystkich urządzeń podłączonych do komputerów w sieci,
- audyt (historia) podłączeń i operacji na urządzeniach przenośnych oraz na udziałach sieciowych,
- zarządzanie prawami dostępu (zapis, uruchomienie, odczyt) dla urządzeń, komputerów, a także użytkowników,
- centralna konfiguracja: ustawienie reguł dla całej sieci, dla wybranych map sieci oraz dla grup i użytkowników Active Directory,
- integracja bazy użytkowników i grup z Active Directory,
- alarmy: podłączono/odłączono urządzenie mobilne, operacja na plikach na urządzeniu mobilnym.
GŁÓWNE KORZYŚCI:
- ograniczenie ryzyka wycieku strategicznych danych za pośrednictwem przenośnych pamięci masowych oraz urządzeń mobilnych,
- zabezpieczenie sieci firmowej przed wirusami instalującymi się automatycznie z pendrive’ów lub dysków zewnętrznych,
- oszczędność pieniędzy i czasu potrzebnego na odzyskanie utraconych danych,
- zdefiniowanie polityki przenoszenia danych firmowych przez pracowników wraz z odpowiednimi uprawnieniami.