
Wysokowydajne rozwiązania FortiGate chronią przed włamaniami, atakami, wirusami, spamem, a także wyciekiem poufnych danych. Zapewniają monitoring aplikacji oraz kontrolę sieci bezprzewodowych, umożliwiają zdalny dostęp przez sieć VPN oraz optymalizują wykorzystanie pasma WAN. O ich skuteczności i efektywności świadczy fakt, że wykorzystywane są przez ponad 300 tys. klientów na całym świecie.
FortiGate 30E oraz FortiGate 50E
CENY PROMOCYJNE:
FortiGate 30E 428 EUR
FortiGate 50E 537 EUR
Next-Generation Firewalls od FortiGate to rodzina urządzeń posiadających tę samą funkcjonalność, a także oferujących te same zaawansowane zabezpieczenia bez względu na wielkość rozwiązania. Różnice wynikają z wydajności przetwarzania informacji oraz ilości i rodzaju zaimplementowanych interfejsów sieciowych.
FortiGate 30E oraz FortiGate 50E to modele przeznaczone dla małych i średnich firm. FortiGate 30E obsługuje do 50 użytkowników, a FortiGate 50E maksymalnie 100. Gwarantują bardzo dużą przepustowość oraz wysoki poziom bezpieczeństwa.
Rozwiązania FortiGate 30E i 50E spełniają wszystkie potrzeby bezpieczeństwa, redukując przy tym ilość urządzeń, a co za tym idzie – skomplikowane zarządzanie. Administrowanie konfiguracjami oraz aktualizacjami odbywa się bowiem poprzez jeden scentralizowany interfejs zarządzający.
Fortinet - mapa cyberataków
Usługa FortiCare
Usługa FortiCare to globalne wsparcie wszystkich produktów i usług Fortinet. FortiCare 8×5 to gwarantowany czas wymiany w trybie „zwrot, wymiana”. Dodatkowo kontraktem serwisowym objęte jest wsparcie, zgłoszenia RMA oraz profesjonalna obsługa.
HEZO Assistance Care dla Fortigate
HEZO Assistance to pakiety usług wsparcia technicznego i serwisu logistycznego skierowane do posiadaczy rozwiązań Fortinet. Zapewniają pomoc w zakresie konfiguracji i korzystania z urządzeń oraz gwarantują bardzo szybką wymianę w przypadku awarii. Warto wspomnieć, że HEZO Assistance to usługa dostępna nie tylko dla obecnych, ale także wcześniejszych serii urządzeń FortiGate.
W skład pakietu usług HEZO Assistance Care wchodzą:
- pomoc w prawidłowej i zgodnej z wymaganiami producenta rejestracji produktu
- doradztwo w zakresie konfiguracji
- zdalne wsparcie techniczne
- pomoc w zakładaniu zgłoszeń serwisowych u producenta
- pomoc w procesie realizacji naprawy i wymiany w ramach posiadanej gwarancji (również za granicą)
- przygotowanie urządzenia do zdalnej konfiguracji
- rekonfiguracje urządzenia w związku ze zmianą środowiska lub wymagań klienta (do 10 zdalnych zmian w konfiguracji).