
Cisco Webex bezpłatnie dla pracowników zdalnych – szczegółowe informacje:
Z Cisco Webex możesz łączyć się ze współpracownikami i klientami gdziekolwiek się znajdujesz i bez względu na urządzenie, z którego korzystasz. Możesz zarówno zaplanować spotkania, jak również rozpocząć bądź dołączyć do nich w dowolnym momencie. Integruje wszystkich i wszystko w ramach pojedynczej i prostej w obsłudze platformy, bez konieczności pobierania i instalowania dodatkowych wtyczek. Jednocześnie każde wirtualne spotkanie oraz udostępniane w jego trakcie pliki zawsze pozostają bezpieczne dzięki wielowarstwowym zabezpieczeniom. Dzięki Webex praca zdalna i możliwość uczestnictwa w wielu spotkaniach tego samego dnia nigdy nie były tak proste.
Efektywna współpraca bez granic
Cisco udostępnia Webex bezpłatnie by umożliwić osobom pracującym w trybie home office wykonywanie obowiązków służbowych w taki sam sposób jak w biurze. Jego główne zalety to płynne udostępnianie treści, spójne środowisko współpracy, a także doskonała jakość. Dzięki Cisco Webex możesz przeprowadzać dyskusje w czasie rzeczywistym z każdego urządzenia, notować na tablicach, udostępniać pliki i multimedia, przeprowadzać wideorozmowy, a także organizować spotkania i współdzielić ekrany. Natomiast zaawansowana architektura zabezpieczająca, która zapewnia szyfrowanie danych, pozwoli zachować Ci prywatność podczas wszystkich przeprowadzanych rozmów.
Jakość i niezawodność platformy Cisco Webex docenili eksperci, wielokrotnie przyznając jej nagrody, ale także firmy na całym świecie. Cisco Webex to 27,9 mln pobrań na urządzenia mobilne, 130 mln aktywnych użytkowników miesięcznie, a także 1,5 mln urządzeń konferencyjnych.
Porównanie narzędzi do współpracy w zespołach:
Cisco Webex | Microsoft Teams | Slack | |
TEAMWORK | |||
Szyfrowanie typu end-to-end | + | - | - |
Wszystkie zespoły w jednym widoku | + | ograniczone | ograniczone |
Przeszukiwanie wszystkich prac | + | ograniczone | ograniczone |
Automatyczna kontynuacja pracy niezależnie od miejsca pobytu | + | - | - |
Automatyczne pobieranie rysunków na tablicach | + | - | - |
Dodawanie użytkowników z dowolnym adresem e-mail | + | ograniczone | + |
Osadzone obszary robocze w aplikacjach innych firm | + | ograniczone | - |
Integracja funkcji w aplikacjach mobilnych | + | - | - |
SPOTKANIA | |||
Funkcje spotkań oparte na zasadach demokracji | + | - | - |
Wystarczy naciśnięcie jednego przycisku, by dołączyć do spotkania na dowolnym urządzeniu | + | - | - |
Wrażenie natywnego dźwięku i obrazu w przeglądarce | + | - | ograniczone |
Każdy może przeglądać prośby o potwierdzenie udziału w spotkaniu | + | - | - |
Dołączanie do spotkań zewnętrznych | + | - | - |
Obsługa zewnętrznych użytkowników wideo | + | - | - |
Podgląd listy uczestników | + | - | - |
Natywna integracja z kalendarzem umożliwiająca planowanie | + | - | - |
Nagrywanie spotkań | + | - | - |
Osadzanie komunikacji w aplikacjach innych firm | + | - | - |
URZĄDZENIA ZAPROJEKTOWANE Z MYŚLĄ O WSPÓŁPRACY | |||
Używanie podłączonych przez USB kamer innych firm | + | + | + |
Jednolite wrażenia przy korzystaniu ze sprzętu komputerowego, oprogramowania, usług | + | - | - |
Parowanie i współdzielenie w przypadku spotkań lokalnych | + | - | - |
Inteligentne widoki dla każdego spotkania | + | - | - |
Automatyczna redukcja szumów | + | - | - |
Informacje o wykorzystaniu sal konferencyjnych | + | - | - |
FUNKCJE IT KLASY KORPORACYJNEJ | |||
Zasady przetwarzania danych w przedsiębiorstwie zawsze są przestrzegane | + | ograniczone | - |
Przechowywanie kluczy szyfrowania treści w siedzibie bez utraty funkcjonalności | + | - | - |
Użycie usług w chmurze, jeśli usługi obsługi spotkania w siedzibie są niewystarczające | + | - | - |
Rozbudowa usług telefonicznych przedsiębiorstwa | + | - | - |
Poprawa aplikacji QoS | + | - | - |
Wymuszanie blokady urządzeń mobilnych z użyciem kodu PIN | + | ograniczone | - |
źródło: Cisco